Witam wszystkie dzieci i Rodziców. Dziś czwartek- zajęcia matematyczne i muzyczne.
„Wiatr”- ćwiczenie grafomotoryczne, przyporządkowanie zgodnie z kolorem, dopełnianie zbiorów sześcioelementowych
Zadaniem dzieci jest dorysowanie brakujących elementów latawców po śladzie oraz doklejenie kokardek w barwach odpowiadających latawcom (tyle, aby razem było ich sześć”
Pomoce: „Karty pracy Powietrze” s.9, kredki
„Dwa wiatry” – zabawa muzyczno-ruchowa przy piosence „Wesoły wiatr”, rozwijanie poczucia orientacji w przestrzeni
Dzieci swobodnie tańczą pokazując czynności zgodne z tekstem piosenki
- Wesoły wiatr pędzi przez świat,
wiruje, tańczy, wieje.
Na liściach gra,
przed siebie gna.
Czy słyszysz, jak się śmieje?
- Wesoły wiatr pędzi przez świat,
w kałużach deszczu chlapie,
gwiżdże przez nos,
śmieje się w głos,
promienie słońca łapie!
Miłej zabawy 🙂